
A mi, ningú m’ha demanat si jo volia ser
28 March - 11:00 - 12:00

Dia Mundial del Teatre
11.00 | 12.00 | 13.00 h
Celebram el Dia Mundial del Teatre al backstage del Principal de Maó. Us proposam —per a un dia especial, en una època atípica— una experiència teatral inclassificable, en un espai desconegut per al públic.
Un producte de Josep Orfila i Pau Aulí, que l’expliquen així: “Encara no sabem qui som i ja sentim la pressió de saber què volem ser. Escollir un ofici, decidir. Potser algú neix sense cap destí específic. Néixer sense un pa sota el braç, però amb una corona d’heura al cap, un bastó de pastor a la mà i, a l’altra, una careta de la Comèdia”.
La durada de cada passi – 11.00, 12.00 i 13.00 h – serà de 20 minuts, amb una aforament limitat a 10 persones per cadascun d’ells. Podreu adquirir les vostres entrades a la taquilla del Teatre Principal de Maó.
FITXA ARTÍSTICA
Interpretació: Josep Orfila
Visió externa: Joan Fullana
Vestuari: Pau Aulí
Text: Toni Villalonga
Espai sonor: Joan Vila
Durada aproximada: 20 minuts
Preu únic: 5 €
Organització: Fundació Teatre Principal de Maó
Aforament limitat
Inici de venda: 16 de febrer de 2021