EL GRAN MANICOMI

Estudi Zero Teatre

Categoria
Data
15 febr.
Caducat!
Hora
18:30
Cost
Entre 8 i 12 €. Descomptes: Amic/Amiga del Principal 15 %, Carnet Jove 10 %, Persones jubilades 10 %
  • Edat recomanada A partir de 16 anys
  • Idiomes Català
  • Durada 70 min

Entrades exhaurides

Darreres entrades només a taquilla

Informació

AVÍS IMPORTANT

Per motius de força major, vinculats a una qüestió de salut d’un dels integrants de la companyia, malauradament la funció d’El gran manicomi, d’Estudi Zero Teatre, prevista per al diumenge, 15 de febrer de 2026, a les 18.30 h, al Teatre Principal de Maó, s’ha de cancel·lar.

Les entrades adquirides en línia es retornaran de manera automàtica.

Les entrades comprades a les taquilles físiques del Teatre s’hauran de gestionar presencialment per poder efectuar la devolució.

Agraïm sincerament la vostra comprensió i disculpau les molèsties que aquesta situació pugui ocasionar.

——-

Por motivos de fuerza mayor, vinculados a una cuestión de salud de uno de los integrantes de la compañía, lamentablemente la función de El gran manicomi, de Estudi Zero Teatre, prevista para el domingo, 15 de febrero de 2026, a las 18:30 h, en el Teatre Principal de Maó, debe cancelarse.

Las entradas adquiridas en línea se devolverán de manera automática.

Las entradas compradas en las taquillas físicas del Teatro deberán gestionarse presencialmente para poder efectuar la devolución.

Agradecemos sinceramente su comprensión y disculpen las molestias que esta situación pueda ocasionar.

 

La companyia Estudi Zero celebra el seu 40è aniversari amb aquest muntatge sobre l’obra poètica d’Antonina Canyelles. Un relat que es presenta amb un plantejament obert i que inclou la interpretació d’una àmplia selecció del seu poemari amb recursos molt diversos. Un procés d’investigació literària en diferents camps: els textos, els significats, les idees transgressores i antisistema, un feminisme agosarat i una vessant republicana antimonàrquica. La festa de la paraula també en la seva vessant lúdica, festiva i sensual. 

El gran manicomi és un homenatge a aquesta gran poeta mallorquina que, als seus 83 anys, és una veu imprescindible i essencial dins el panorama de la nostra literatura.

Una coproducció entre Estudi Zero Teatre i el Teatre Principal de Palma.

Organització: Fundació Teatre Principal de Maó

Col·laboració: Institut d’Estudis Baleàrics

Fitxa artística

Textos: Antonina Canyelles

Dramatúrgia i direcció: Pere M. Mestre

Intèrprets: Pepa Ramon, Xim Vidal, Lourdes Erroz, Maria Rosselló, Laura Dalmau, Joseda Ropero, Pere Mestre

Músics: Zoriana Ivaniv, Oleh Zahiney

Música original: Oleh Zahiney

Il·luminació: Joan Borràs

Arts visuals: Lionel Garrote, Albert Ramon

Màscares: Pepa Ramon

Assessorament de moviment: Mona Belizan

Coproducció: Teatre Principal de Palma, Estudi Zero