FARSA. SÍLVIA PÉREZ CRUZ
SPLENDID FESTIVAL MENORCA
Data
- 12 set.
- Caducat!
Hora
- 21:00 - 22:30
Cost
- Entre 25 i 40 €
- Duració: 90 minuts
Entrades exhaurides
Darreres entrades només a taquilla
Un any més la cantant i compositora Sílvia Pérez Cruz puja a l’escenari del Teatre Principal de Maó. Aquesta vegada, per presentar el seu darrer treball discogràfic: Farsa (un gènere impossible).
Un treball amb tretze cançons originals, que han estat creades dialogant amb d’altres disciplines artístiques, com el teatre, el cinema, la dansa o la poesia. L’artista va desenvolupar el seu interès per les arts no només a l’escola de música, sinó també a l’escola d’art de la seva mare, un espai de creació on convivien diferents disciplines artístiques. D’aquesta manera és més fàcil d’entendre Farsa (un gènere impossible).
I per què Farsa? L’origen del títol prové d’un viatge a Noruega, en què va presenciar un simulacre de classe de flamenc per a estrangers, de la qual va extreure un mantra: “Sílvia, tu el que fas ho fas de cor”. I el cor rares vegades menteix.
I així, com qui desperta d’un somni angoixós, Sílvia ha confessat que ha tingut molt de temps per preparar aquest concert de presentació. Massa. Tant que el que originàriament havia de ser un recital de veu i guitarra ha acabat sent un desplegament multimèdia de cançons, gèneres i estils.