El passat 15 de maig, el Gran Teatre Liceu de Barcelona va acollir la 8a edició dels Premios Ópera XXI, on es va fer entrega d’un total de 18 guardons que reconegueren la trajectòria, creativitat i el talent dels escenaris i professionals lírics del nostre país.
Un dels tres guardons honorífics va ser concedit als membres fundadors i impulsors de Ópera XXI (Associació Amics de s’Òpera de Maó, ABAO Bilbao Ópera, Teatro Real, entre d’altres), que constituïren l’associació el febrer de 2005 a la Sala de la Reina del Teatre Principal de Maó.
Actualment, Ópera XXI és l’associació que representa el sector líric estatal i està integrada per 25 teatres, temporades i festivals d’òpera i sarsuela estables, els més destacats del país.
Josep Maria Quintana, president de l’Associació Amics de s’Òpera de Maó l’any 2005, i Juan Carlos Matellanes, president de ABAO Bilbao Ópera, varen ser els encarregats de recollir el guardó damunt l’escenari.
A petició dels guardonats, el premi roman exposat al vestíbul del Teatre Principal de Maó.
Enhorabona Associació Amics de s’Òpera de Maóper aquest reconeixement i per la vostra contribució al món de la lírica!



